Известие

Collapse
No announcement yet.

Мокра Алфичка

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мокра Алфичка

    Здравейте, колеги. Не съм писал от доста време във форума. Да сте живи и здрави всички. Сложих си PowerJet газов инжекцион наскоро и не можах да му се порадвам. Двигателя ми е след основен ремонт
    По темата: Вчера се стестнах доста, защото за 4години не беше ми се случвало. Намокрих колата и то май бая съм я намокрил. 150км. минаха след като карах на газ на магистралата Варна - Шумен, малко след отбивката за Нови Пазар тамън си казах, че остава още мъничко и изведнъж бам след голяма локва колата изгуби мощност и почна да работи на 2,3 цилиндъра. Стреснах се и отидох при газаджия, защото мислех, че проблема е в газовото( преди това нищо й нямаше на колата). Отворихме капака на мотора отгоре, изгасихме я и видяхме, че има вода при свещите, само 2 бяха сухи :О. Изкарахме водата от там, запалихме и същата работа. Изгасихме колата и я бутнахме отпред. Възможно ли е да ми се е намокрила дистрибуторнат капачка, защото колата пали.
    От къде е влязла водата при свещите? (Гарнитура?)
    Ако остава колата да изсъхне 2,3 дена дали ще се оправи?
    Възможно ли е да има вода при клапаните и да работи на 2,3 цилиндъра?
    Успокойте ме
    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

  • #2
    Като за начало не карай колата на собствен ход, не я пали даже! Най-лошото е ако е "глътнала" вода вместо въздух! Получава се "воден удар" и много неприятни последствия.
    Колегите ще ме допълнят...
    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

    Comment


    • #3
      Възможно ли е? Чуваше се много грубо тропане,тракане, чукане все едно на лагери. Какви са последствията? Основен ремонт?
      Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
      146 1.4 - Темпераментната друсалинда
      Fiat Punto 1.2 - Сефтака

      Comment


      • #4
        В локва воден удар няма как да се получи......намокрил си инсталацията, релета, жици, свещи, бобини и прочее......по принцип не е хубаво да се кара докато не се подсуши.......но така или иначе каквото е трябвало да стане, вече е станало.....
        Продухай с компресор всичко, релетата най - вече, извади ги продухване и прочее.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Благодаря, ФЕРАРИСТ - твоето мнение е мнение.
          Значи с газаджийте продухахме водата от свещите, незнам как е влязла от гарнитура или какво но имаше. Ще трябва да сменя и термостат - това няма връзка, но окей ще изкарам всички релета и ще ги продухам, WD40 дали ще помогне?
          Благодаря, че ме успокой с водния удар.
          Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
          146 1.4 - Темпераментната друсалинда
          Fiat Punto 1.2 - Сефтака

          Comment


          • #6
            Не използвай WD за релетата!
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Добре! С компресор ще почистя релетата? Друго какво трябва да почистя?
              Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
              146 1.4 - Темпераментната друсалинда
              Fiat Punto 1.2 - Сефтака

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                В локва воден удар няма как да се получи...
                Защо да няма как?
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  В локва воден удар няма как да се получи.....
                  Аз да не звуча много песимистично, но на приятел жена му миналата година с едно БМВ реши да мине през една по-дълбока локва и глътна водица здраво. Отиде на основен ремонт, но бе с дизел ако е от значение.

                  Comment


                  • #10
                    Ем на дизела няма какво да му се намокри, не е като при бензина.
                    Днес го дават времето да е слънчево... ще изчакам да я напече и да изсъхне хубаво и ще я запаля пък каквото сабя покаже. След тези пари, които вкарах в тази кола, ако е пак за ремонт - Алфа няма да си купя повече, само ще карам
                    "Кеф цена ИМА"
                    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      Защо да няма как?
                      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                      Аз да не звуча много песимистично, но на приятел жена му миналата година с едно БМВ реши да мине през една по-дълбока локва и глътна водица здраво. Отиде на основен ремонт, но бе с дизел ако е от значение.
                      Човека каза магистрала, което предполага че е минал на скорост и надали локвата е била по дълбока от 4-5-6-7 см.......иначе за да стане тва трябва нещо дето да е поне педя дълбоко, а то тва вече не е локва а блато........
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Днес е слънчево, ще я изчакам да изсъхне втори ден и ще я запаля. Преди това ще я продухам. И каквото сабя покаже, ще изчакам до 17:00ч. мисля, че е достатъчно. ФЕРАРИСТ, благодаря ти за съвета. Ще пиша какво естанало.
                        Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                        146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                        Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                        Comment


                        • #13
                          Запалих двигатела и работеше на 2 цилиндъра. Значително по-добре от преди 2 дена. Но работата според моето мнение е трагична.
                          От Варна съм, но в момента аз и колата сме в Шумен, дайте координати на някой, който РАЗБИРА да погледне и да кажа какво да правя.
                          Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                          146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                          Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                          Comment


                          • #14
                            Аз подкрепям версията за вода във въздушния филтър.
                            Ел. чарколяците се пръскат с контактен спрей.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #15
                              Колата пуши ли отзад,отвии всчики свещи,изключи дюзите,и върти на стартер,така ще разбереш дали има вода в цилиндрите.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X